גולן טלקום

דרגו את איכות השירות של החברה:

רבים מייחסים לה את ירידת המחירים המשמעותית בתחום הסלולר בישראל לה אנו עדים בשנים האחרונות. מספר המתניידים אליה גדל מדי יום, ועומד, נכון לעכשיו, על למעלה מ-300,000 איש.

האם בשנתיים שחלפו מאז שגולן טלקום נכנסה לשדה המשחק התקשורתי בישראל, הפכה היא לאחת השחקניות המרכזיות בו?

על גולן טלקום

חברת התקשורת הסלולרית גולן טלקום הוקמה על ידי איש העסקים מיכאל גולן ב-2010, לאחר שהוא חבר לאיל התקשורת הצרפתי קסבייה ניאל ולאחים הצרפתים ממוצא יהודי פטריק וג'רארד פרינט. על בסיס המודל של ניאל, שנוסה בהצלחה בצרפת, הייתה לקבוצה תוכנית שבכוחה לשנות את תחום הסלולר בישראל.

כבר במאי 2011 התמודדה הקבוצה במכרז מטעם שר התקשורת דאז, משה כחלון, לקבלת רישיון מפעילה סלולרית מן המניין. תחילה, לא הצליחה הקבוצה לעמוד בתנאי המכרז, אך לאחר כשלונן של חברות "מרתון" ו"סלקט" להעמיד את הערבויות הנדרשות, קיבלה גולן טלקום את ההזדמנות. בחודש יולי באותה שנה, כשהושגו על ידה הערבויות הנדרשות, היא החלה בתהליכי הקמת הרשת. בכך, הייתה למפעילה החמישית שנכנסת לשוק זה בישראל.

עם הקידומת 058, ורצון רב להשפיע על תחום הסלולר בישראל, יצאה גולן טלקום לדרך. חשוב להדגיש שהיות ונדרש זמן רב על מנת לקבל היתרי בניה לאתרים סלולריים, אין החברה פועלת עדיין על תשתית עצמאית. גולן טלקום חתמה עם הסכם נדידה עם סלקום, שאמור להיות בתוקף עד שהתשתית של החברה תהיה מוכנה, או לחילופין לתקופה של שבע שנים (המוקדם מביניהם).

שירותי החברה

גולן טלקום פועלת בשוק הסלולר בישראל מתוך מטרה מוצהרת להביא להוזלת המחירים שבו – הסיסמא הרשמית של הקבוצה היא "מספיק להיות פראיירים". הבשורה שלה הייתה בדמות שיטת התמחור, המבוססת על מחיר קבוע נמוך שמשלם הצרכן, וזאת במקום החיוב המסורתי על דקות שיחה, או לחילופין החבילות הקבועות והיקרות מאד.

נכון לעכשיו, מציעה גולן טלקום מספר חבילות עיקריות. החבילה הזולה ביותר ניתנת תמורת תשלום של 9.99 ש"ח לחודש,  והיא כוללת 60 דקות שיחה, הודעות SMS  ללא הגבלה (לרשתות ישראליות) ו-10 מגה בייט גלישה באינטרנט. חבילה מקיפה יותר, תמורת 99 שקלים לחודש, מציעה שיחות, הודעות וגלישה ללא הגבלה, לרשתות ישראליות בלבד. כמובן שמחירי חבילות אלה עשויים להשתנות עם הזמן.

יש לציין שבניגוד לחברות סלולר אחרות, גולן טלקום לא מפעילה, נכון לעכשיו, סניפים או מוקדי שירות ומכירה. עיקר פעילותה מתנקז דרך אתר האינטרנט, כמו גם מוקד השירות הטלפוני ללקוחות. עם זאת, ברשתות Bug ו-Best Mobile יכולים הלקוחות לקבל שירותים שונים לטלפונים שלהם, וכן לרכוש מכשירים.

פרטי יצירת קשר

כתובת למשלוח דואר: ת.ד 2058, תל אביב 61020.

פקס: 072-2220058.

מוקד שירות לקוחות –

טלפון: 0058*.

מוקד שירות טלפוני –

טלפון: 1-700-016058 או 1-800-016058.

מוקד לדיווח על מכשיר גנוב/אבוד –

טלפון: 1-800-016059 או 1-700-016059.