נטוויז'ן

דרגו את איכות השירות של החברה:

זוהי ספקית האינטרנט הראשונה שהציעה את שירותיה ללקוחות ביתיים בישראל. השנה הייתה 1994. מאז, עברו תמורות רבות על נטוויז'ן.

היא ראתה את התחום בו היא פועלת משתנה במידה ניכרת, ושחקנים חדשים נכנסו לשדה המשחק שהיה, לפני שנים רבות, בשליטתה הכמעט בלעדית. מה מצבה של נטוויז'ן כיום?

על נטוויז'ן

הקמתה של נטוויז'ן, מיותר אולי לציין, הייתה בעקבות הענקת הרישיון של שר התקשורת דאז, רפאל פנחסי, לאפשר חיבור של משתמשים פרטיים לרשת האינטרנט. הרישיון הוענק לשתי חברות נבדלות, "אלרונט" ו"נטמנג", מתוכה קמה "נטוויז'ן". בתחילת הדרך, הייתה תחרות בין החברות האלה, עד שנטוויז'ן רכשה את אלרונט.

במהלך השנים, חלו תמורות רבות בחברה. המתחרים החלו לקום, ביניהם אינטרנט זהב ואקטקום, אך החברה הצליחה למצב עצמה כגדולה בישראל בתחום.

ב-2007, לאחר שנטוויז'ן פעלה גם בתחום התוכן לאינטרנט (פורטל "נענע") והמסחר האלקטרוני, רכשה היא את החברות "גלובקול" ו"013 ברק". לפני מספר שנים, רכשה נטוויז'ן למעלה ממחצית האחזקה של חברת "רימון ישראל", המספקת שירותי תקשורת למגזר הדתי. ב-2011 נקנתה החברה על ידי ענקית התקשורת "סלקום", ומוזגה לתוכה.

מחזור הפעילות של נטוויז'ן ראוי לציון אף הוא. בשנת 2011, למשל, עמדו הכנסותיה על 1.3 מיליארד שקלים, והרווח הכולל שלה על כ-85 מיליון שקלים. את החברה מנהל כיום ניר שטרן, ומועסקים בה למעלה מ-2,000 עובדים.

נקודה מעניינת נוספת נוגעת ללוגו ההחברה. בין התמורות הרבות שחלו עליה עם הזמן, ניתן למנות גם מספר שינויים של סמל החברה. במרביתם, נותר סימן ההכר שלה – הזיקית האדומה – על כנו. זהו המצב גם כיום.

שירותי החברה

נטוויז'ן (כיום: 013 נטוויז'ן בע"מ)  מספקת, מאז ועד היום, שירותי אינטרנט, טלפוניה מקומית וטלפוניה בינלאומית, וזאת ללקוחת פרטיים ועסקיים כאחד. בנוסף על כך, מציעה החברה גם שירותים מתקדמים בתחום אבטחת המידע, אחסון אתרים בחווה ייעודית, הגנה מפני וירוסים, שירותי קול מתקדמים ועוד.

נטוויז'ן נחשבת, עד היום, לחברה הישראלית הראשונה שהציעה אינטרנט בכבלים ללקוחותיה, ואכן – אחת ההתמחויות שלה היא בשירותי אינטרנט מהיר.

בתחום השיחות הבינלאומיות, מחוברת החברה ליותר ממאה מפעילי תקשורת בעולם, מה שתורם למחירים הנוחים, באופן יחסית, של שיחות לחו"ל דרכה. שירותי חשוב נוסף המוצע ללקוחותיה של נטוויזן הוא שירות "הקו הביתי", במסגרתו מוצעות להם שיחות פנים ארציות בתעריפים נמוכים.

עבור הלקוחות העסקיים, ארגונים קטנים וגדולים כאחד, מוצע "013 נטוויז'ן ביזנס". המדובר הוא במכלול שירותים, כולם מבוססים על רשת האינטרנט, בהתאם לצרכי העסק: חיבור לאינטרנט במספר טכנולוגיות, מערכות משולבות, שירותי אבטחה מידע, אחסון שרתים, בניית מערכות אינטרנט ואינטרנט-נא, שירותי Call Center ועוד.

פרטי התקשרות

כתובת משרדים ראשיים: מרכז אומגה מת"מ, חיפה, 3190501.

מוקד מכירות ותמיכה טכנית –

טלפון: 1-800-013-013.

פקס: 03-5201960.

שירות לקוחות פרטיים –

טלפון: 073-7560660 או 3031*.

פקס: 03-5201960.

שירות לקוחות עסקיים –

טלפון: 073-7000-073.

תמיכה טכנית –

073-7560570 או 3031*.

פקס: 03-5201960.