מירס

חברת מירס פועלת בישראל מאז שנת 1994. במשך כמעט שני עשורים, הציעה החברה שירותים מגוונים בתחום התקשורת הסלולרית בישראל.

כיום, פעילות החברה היא תחת המותג "הוט מובייל", אחד השחקנים המשמעותיים שחדרו לתחום התקשורת בישראל. האם מירס עדיין חיה ונושמת?

על מירס

הנקודה הראשונה שחשוב להדגיש היא שמירס, בתחילת דרכה, לא התעסקה כלל בתחום הסלולר. תחת זאת, החברה הציעה שירותי תקשורת מגוונים תחת "מוטורולה תקשורת", ובעיקר לחברות ולגופים בטחוניים.

במשך שנים, הציעה החברה מכשירים להם מכנה משותף אחד: המנויים יכולים לדבר עם מנויים אחרים של מירס, אך לא עם מנויי החברות האחרות.

תמונה זו השתנתה עם השנים. מירס הבינה שהיא נשארת מאחור, והחליטה להפוך את הרשת הסלולרית שלה לכזו שתאפשר תקשורת עם כלל הרשתות. ב-2001 קיבלה מירס את הרישיון הנכסף הזה, ופעלה תחת הקידומת 057.

החל משנת 2011, מפעילה מירס (תחת הוט מובייל) שירותי תקשורת מבוססי דור שלישי, וזאת בטכנולוגיית UMTS. רשת זו, שעלות הקמתה עומדת על כ-200,000 מיליון שקלים, צפוייה להיות מושלמת בשנים הקרובות. עד אז, מבוססת החברה על רשת התקשורת של חברת פלאפון, וזאת על פי הסכם הנדידה שנחתם בין שני הגופים האלה. השימוש ברשת זו נעשה באזורים בהם הרשת החדשה עוד לא הוקמה.

חברת מירס עברה ,במהלך השנים, תמורות ניהוליות רבות. ב-1998 רכשה "אמפל תקשורת" שליש מהבעלות על החברה. כעבור שבע שנים, רכשה מוטורולה ישראל את חלקה של אמפל, והפכה להיות הבעלים היחידים של מירס. ב-2010, נמכרה מירס לקבוצת אלטיס, ולאחר שנתיים מותגה מחדש שוב. וכאן אנחנו מתחילים לדבר כבר על הוט מובייל.

שירותי החברה

כיום, תחת השם הוט מובייל, מציעה מירס מגוון רחב של שירותים. היא משווקת קווי טלפון נייד ברשת GSM (קידומת 053), ומתפעלת את רשת ה-IDEN, במסגרתה מוצעים שירותי טלפוניה סלולרית ו-PTT  למגזר העסקי, המוסדי, תעשיות בטחוניות וכן הלאה.

החברה מאפשרת ללקוחותיה לבחור בין מספר חבילות מוזלות לטלפונים ניידים, חלקן הגדול מבוסס על שיחות, הודעות SMS  וגלישה ללא כל הגבלה (עד לרף מסויים).

החברה מספקת תשתית אינטרנט (עד 100 מגה בייט), וכן חבילות הכוללות שיחות לחו"ל ללא הגבלה. מבצעי החברה כוללים שילוב בין מספר חבילות, כלומר, רכישה של חבילות אינטרנט וטלפון סלולרי גם יחד. תכניות נוספות המוצעות על ידי החברה הן תכניות סטודנטים, תכנית על בסיס "לא דיברת-לא שילמת", תכנית 10+ ועוד.

ההערכות כיום הן שלחברת מירס יש למעלה מ-500,000 מנויים, כרבע מתוכם מנויים על הרשת החדשה.

פרטי יצירת קשר (הוט מובייל)

שירות לקוחות –

טלפון: 1-800-800-053 או 053-5003000 או 053*.

שעות פעילות: ימים א'-ה', 6:00-19:00.

ימי ו', 7:00-13:00.

נושאי אובדן וגניבת מכשיר – 24 שעות ביממה.

מוקד מכירה טלפוני –

טלפון: 6053*.

שעות פעילות: ימים א'-ה', 8:00-22:00.

ימי ו', 8:30-13:00.

מוקד חו"ל –

טלפון: 444* ממכשירי הוט מובייל.

המוקד פעיל 24 שעות ביממה.

האתר הוקם במטרה להעניק לגולשים אפשרות ליצור קשר ולהכיר בצורה מהירה ונוחה את כל חברות התקשורת בישראל. 

תוכן עניינים

דילוג לתוכן