רמי לוי תקשורת

רמי לוי תקשורת (או בשמה המלא: "רמי לוי השקמה תקשורת בע'מ") נוספה למפת התקשורת של ישראל בשנת 2011, פועל יוצא של מהפכת התקשורת שהתרחשה בתקופת הממשלה הקודמת.

הכרזה זו על כניסה לשדה המשחק של איש העסקים רמי לוי הפתיעה רבים. האם רמי לוי תקשורת הפכה לשחקן לגיטימי בשדה משחק זה?

על רמי לוי תקשורת

רמי לוי תקשורת היא חברת תקשורת במתווה MVNO, כלומר, היא מציעה שירותי סלולר, אך משתמשת בתשתית פיזית קיימת ובמתגים ותוכנות של חברה חיצונית –  חברת פלאפון, במקרה הזה. כפי שניתן להסיק משמה, המדובר הוא בחברת בת של "רמי לוי שיווק השקמה", רשת מרכולים בעלת למעלה מ-20 סניפים בכל רחבי ישראל.

רמי לוי תקשורת נחשבת לחברה הראשונה שהחלה להפעיל רשת סלולרית וירטואלית. המודל העסקי שלה, המיועד להוזיל את עלויות השימוש של הלקוחות בצורה משמעותית, מבוסס על רכישה של "מאגר" דקות שיחה, מסרונים ונפחי גלישה מחברה אחרת, ומכירה שלהם לצרכן במחיר גבוה מעט יותר – אך נמוך מזה של המתחרים. המטרה בכך היא ליצור שוק תחרותי הרבה יותר.

נכון לעכשיו, רמי לוי תקשורת זוכה להצלחה נאה יחסית. מספר המנויים שלה חצה כבר את רף ה-60,000, והיד עוד נטויה. הדבר נותן את אותותיו גם על המאזן הכספי של החברה: במחצית 2012, למשל, דיווחה החברה על עלייה של 9% ברווח הנקי שלה, שעמד כתוצאה על כ-25 מיליון שקלים.

פעילותה של רמי לוי תקשורת מבוססת על רשת המרכולים בעלת שם זה, כמו גם על משווקים מורשים שלה. החברה פועלת בשיתוף פעולה עם חברות שונות, לרבות רשת המחשבים Ivory, Well Mobile, עולם הקולנוע ועוד. בסניפי החברות האלה ניתן להצטרף לשירותי רמי לוי תקשורת.

שירותי החברה

מטבע הדברים, כאשר נכנסה רמי לוי תקשורת לשדה המשחק התקשורתי, היו ממנה ציפיות גבוהות במיוחד. זאת על רקע העובדה שרשת המרכולים נחשבת, כבר שנים, לאחת הזולות בישראל, אם לא הזולה מכולן.

סקירה של המסלולים השונים שמוצעים על ידי החברה מראה כי המחיר הנוח הגיע, במידה מסוימת, גם לתחום הסלולרי. החברה מציעה, נכון לעכשיו, ארבעה מסלולים עיקריים: מסלול ללא הגבלה, מסלול Business Phone ללא הגבלה (למגזר החרדי), מסלול פרי-פייד ומסלול גלישה, כולם במחירים אטרקטיביים.

רמי לוי תקשורת משווקת גם טלפונים סלולרים מכל סוג, כמו גם טאבלטים ואביזרים לסלולר. ראוי להדגיש כי היא אחת החברות היחידות בישראל שמבצעות הפרדה מלאה בין התשלום שניתן עבור המכשיר הסלולרי, לבין זה שנדרש על חבילת השיחה והגלישה שלו.

פרטי יצירת קשר

כתובת סניף ראשי: האומן 15, ירושלים.

מוקד שירות לקוחות: 076-8888600 או 123*.

רשימת סניפים

אשדוד – רחוב היהלומים, אזור תעשיה צפוני, אשדוד.

באר שבע – הע'ל- קניון מול 7.

טבריה (מרכז ביג) –  צומת פוריה, טבריה.

ירושלים (קניון מלחה – Restore) -קניון מלחה, בית'ר 1, ירושלים.

ירושלים (גבעת שאול מהדרין) – כנפי ירושלים 26, גבעת שאול, ירושלים.

מודיעין (שילת) – אזור תעשיה צומת שילת, מודיעין.

מודיעין (ישפרו סנטר)– מתחם ישפרו סנטר, מודיעין.

נשר – דרך בר יהודה, נשר.

נתניה – אזור התעשיה, פנחס ספיר, נתניה

עכו – בולטימור 2, עכו (מול עין המפרץ).

עפולה – יהושע חנקין 14, עפולה.

פרדס חנה – איזור התעשיה, פרדס חנה.

קסטינה – אזור תעשיה באר טוביה, מתחם הביג, קסטינה.

קרית חיים – חלוצי התעשיה 73, קרית חיים.

ראש העין – אזור התעשיה "לב הארץ", ראש העין.

רמת גן – מבצע קדש 66, רמת גן (מול קניון איילון).

שער בנימין – אזור תעשיה, שער בנימין.

תל אביב (Smart Stor) – אבן גבירל 48, תל אביב.

האתר הוקם במטרה להעניק לגולשים אפשרות ליצור קשר ולהכיר בצורה מהירה ונוחה את כל חברות התקשורת בישראל. 

תוכן עניינים

דילוג לתוכן